Toimitusehdot
Infrast Oy:n verkkokaupan toimitusehdot. Voimassa 01.01.2025 alkaen.
Tilaamalla tuotteita verkkokaupastamme hyväksyt nämä toimitusehdot.
1. Yleistä verkkokaupasta
Infrast Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomessa. Pääasiallisesti keskitymme yrityskauppaan. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita (esim. ALV 0 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin ilman ennakkoilmoitusta.
2. Tilaaminen
Tilaukset tehdään pääsääntöisesti verkkokauppamme kautta. Tilaaja täyttää vaaditut tiedot, kuten nimi, yhteystiedot ja laskutusosoite.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilauksen tekemällä asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
3. Tilausvahvistus
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse ja se sisältää seuraavat tiedot:
Tilausnumero
Laskun loppusumma
Tilatut tuotteet
Valittu maksutapa.
4. Toimitusaika
Toimitamme tuotteita arkipäivisin. Arvioitu toimitusaika on näkyvilla tuotekohtaisesti tuotteen tiedoissa. Arvioitu toimitusaika on näkyvillä myös tilausvahvistuksissa.
5. Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, tilauksen painon ja koon sekä toimitusmatkan perusteella. Toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen vahvistamista.
Suurten tilausten kohdalla voit pyytää erillisen toimitustarjouksen, jolloin toimituskulut voidaan laskea tapauskohtaisesti tarkemmin.
Jos toimituspaikassa ei ole mahdollista perälautapurkua, asiakkaan on huolehdittava kuorman purkamisesta omilla nostolaitteilla (trukki, traktori tms.). Mikäli nostolaitetta ei ole ja kuljetuksessa joudutaan käyttämään erillistä nostolaitetta, siitä veloitetaan lisämaksu (150-300 €). Suosittelemme tarkistamaan purkumahdollisuudet ennen tilausta. Lisäksi pidätämme oikeuden veloittaa jälkikäteen meistä riippumattomia toimituskuluja esimerkiksi uuden toimitusajan sopimisesta.
Nouto on mahdollista päätoimipisteestämme. Sovithan tästä asiakaspalvelumme kanssa erikseen. Ahvenanmaalle toimitukset eivät ole tällä hetkellä mahdollisia verkkokaupan kautta, mutta ota yhteyttä myyntipalveluumme, jos haluat tehdä tilauksen.
6. Palautusehdot
Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus, joka koskee käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessa olevia ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen mukana tulee toimittaa huolellisesti täytetty palautuslomake.
Asiakkaan vastuulla on palautuskulut molempiin suuntiin, ellei palautuksen syy ole tuotteen valmistusvirhe tai toimitusvirhe, jolloin palautus on maksuton.
Palautuksen on tapahduttava sovittua toimitustapaa käyttäen, ja muista toimitustavoista aiheutuneita kuluja ei hyvitetä. Myöhässä saapuneita palautuksia (yli 14 vrk toimituksesta) ei hyväksytä. Kun palautus on käsitelty, hyvitys maksetaan asiakkaan tilille tai vähennetään avoimelta laskulta.
Palautukset omalla kustannuksella voi lähettää päätoimipisteeseemme. Muista merkitä tilausnumerosi selkeästi ja säilyttää kuitti palautuksesta. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.
7. Ongelmatilanteet toimituksessa ja vialliset tuotteet
Jos tuote on kadonnut kuljetuksessa, vioittunut tai virheellinen, asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluumme. Ilmoitus on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, reklamaatio tulee tehdä suoraan kuljetusliikkeelle.
8. Muut ehdot
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua ajankohtaisiin toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin sekä asiakastilin sulkemiseen tai tilauksen peruuttamiseen ilman eri syytä. Mikäli tilaus perutaan, asiakkaalle ei synny ylimääräisiä kuluja, jos peruutus täyttää kuluttajansuojalain ehdot.
Reklamaatiot on tehtävä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Mikäli asiakas ei voi itse noutaa tilaustaan postista, hän voi valtuuttaa toisen henkilön hakemaan paketin valtakirjalla ja henkilöllisyystodistuksella. Mikäli pakettia ei noudeta ja asiakas ei ilmoita asiasta etukäteen, veloitamme syntyneet kuljetuskulut.
Tuotekuvissa voi esiintyä pieniä sävyeroja alkuperäiseen tuotteeseen verrattuna.